הדברה בפתח תקווה – לבית נקי מחרקים   

אם גם אתם סובלים מהתגודדות נמלים במטבח על כל גרגיר אוכל שנופל, או חולקים את המיטה עם פשפשים ויתושים עוקצים ומציקים – אתם לא לבד. מהם הסימנים שצריך להזמין מדביר לריסוס, ואיך בוחרים חברת הדברה בפתח תקווה? כל מה שאתם צריכים לדעת על בית נקי מחרקים.

 

הזמינו מדביר בפתח תקווה דרכנו

הגעה מהירה מהיום להיום

טיפול במזיקים ומכרסמים מכל הסוגים

הדברה לבית, חצר, משרד ועוד

רישיון המשרד להגנת הסביבה

 

לפרטים נוספים והצעת מחיר חייגו:

053-350-5746

 

הדברה בפתח תקווה

 

כך מדבירים מזיקים באופן יעיל ומקצועי

סוג המזיק איך מדבירים?
טרמיטים השמדת קן הטרמיטים באמצעות ריסוס והחדרת חומרי הדברה אל תוך העץ או הקיר שבה נמצאת המושבה.
צרעות שימוש בציוד מיוחד להגנה מפני עקיצות בזמן ריסוס קן הצרעות, כולל סילוקו מהמקום בצורה בטוחה.
נמלים שימוש בפיתיונות ג'ל במקרים של קן נמלים נסתר או גלוי, או ריסוס ממוקד לחיסול מספר נמלים.
ג'וקים באמצעות מלכודות דבק או פיתיונות ג'ל שמסייעים בחיסול כל הג'וקים בסביבה, ומניעת חזרתם
עכברים לכידת עכברים כולל איתור מקומות המסתור ולכידה באמצעות מלכודת דבק או קפיץ.
פשפשי המיטה איתור החרקים המסתתרים והדברתם באמצעות קיטור, שואב עוצמתי וריסוס.

 

מתי להזמין מדביר בפתח תקווה?

מתלבטים אם לרסס את האויב בעצמכם או להזמין מדביר בפתח תקווה? כך תדעו שהגיע הזמן להזמין את חברת מחסל החרקים:

√ יש לכם טרמיטים – הם יצורים קטנים אך הרסניים, גורמים נזק רב למוצרי עץ, מתרבים במהירות וקשה להגיע אליהם. רק מדביר מוסמך יצליח להדביר טרמיטים באופן מוחלט.

√ גללים בבית – מצאתם הפתעה לא נעימה על השיש? כנראה שיש לכם מכרסם. עכברים וחולדות גורמים לנזקים בריאותיים, הם עלולים לנשוך, להפיץ מחלות ולגרום לנזקים בסביבה. זה לא הזמן לשחק בחתול ועכבר, הזמינו מדביר שידע לאתר אותם וללכוד אותם בבטחה.

√ תופעה חוזרת של חרקים – אם אתם סובלים מתופעה של חרקים בתדירות גבוהה, זה כנראה לא קורה סתם. הזמינו מדביר לריסוס מקצועי, יעיל וחזק, כזה שייתן לכם שקט נפשי גם בעתיד.

 

איך מוודאים שהזמנתם מדביר מקצועי?

חוששים שהמדביר לא מספיק מיומן? הדרך הטובה ביותר להזמנת מדביר בפתח תקווה, היא לוודא שהוא מתמחה בסוג הדברה מסוים שאתם צריכים.
כך למשל אם יש לכם בעיית מכרסמים בבית, הזמינו לוכד עכברים מנוסה שידע לאתר את העכבר וללכוד אותו במהירות.

לא בטוחים אם הג'וק בביתכם הוא תיקן אמריקאי או גרמני? הזמינו מדביר המתמחה בהדברת תיקנים, שידע להתאים את שיטת ההדברה בהתאם לסוג התיקן.

 

אילו מזיקים דורשים הדברה מקצועית?

1. כל סוגי החרקים – בין אם זה ג'וקים או נמלים, צרעות או יתושים, כל סוגי החרקים צריכים להיעלם מהסביבה שלכם. הם פוגעים באיכות החיים שלכם, בסביבה ואפילו יכולים לפגוע בבריאות.

2. מכרסמים – עכברים וחולדות עלולים להיכנס הביתה, גם אם לא בתדירות גבוהה ולגרום לנזק בסביבה. מספיק מפגש אחד איתם כדי לדעת שזה דורש הדברה מקצועית והרחקה לצמיתות.

3. זוחלים – מהקטנים ועד הגדולים, אף אחד לא רוצה זוחלים אצלו בבית. זוחלים דורשים טיפול מיוחד ומותאם, ולא רק טיפול בהדברה, בעיקר כשמדובר בנחש ארסי ומסוכן.

 

הדברה ירוקה – מרססים ושומרים על הסביבה

לאחרונה חלה עלייה ברמת המודעות בכל הנוגע לשמירה על סביבה ירוקה, אך איך זה מתחבר עם עולם ההדברה, שאמור להיות קטלני ולא ממש ידידותי?

דווקא כיום ניתן למצוא מדבירים בפתח תקווה שמשתמשים בשיטות הדברה ידידותיות לסביבה. הדברה ירוקה מאפשרת להשתמש בחומרים ברמת רעילות מופחתת, בכל סביבה שיש בה חיים.

החומרים מאושרים לשימוש ומאפשרים ליהנות מאותן היתרונות שיש בהדברה רגילה, עם רמת רעילות נמוכה ופחות ריח, ומבלי לסכן את הסביבה.

 

ריסוס בית בפתח תקווה – כך תערכו מראש לפני הריסוס 

1. השאירו את כל הפינות בבית פנויות – חרקים נוהגים להסתתר בפינות ובחלקים פנויים ליד הקירות. ככל שתפנו משם את החפצים שלכם, המדביר יוכל להתמקד בלרסס את הפינות הללו בצורה יעילה. השאירו מרווח של כ-25 ס"מ בין הרהיט לבין הפינה.

2. בדקו לגבי חומרי הדברה – התייעצו עם מדביר בפתח תקווה לפני הריסוס ושאלו אותו באלו חומרים הוא משתמש. חומרים מסוכנים שאינם מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה עלולים לסכן אתכם ואת הנפשות בבית.

3. הכינו תיק למספר שעות – דאגו לארוז תיק עם דברים חיוניים עבור כל הנפשות בבית, בהתאם לצרכים המיוחדים שלהם. כך שאם מדובר בתינוק, קשיש, או חיית מחמד – וודאו שיש להם את כל מה שצריך למשך מספר שעות בהם תשהו מחוץ לבית.

 

אורגני או ירוק? מה ההבדל בין סוגי הריסוס השונים?

חרקים נמצאים בכל מקום ובכל פינה, בין אם זה בתוך הבית או בגינה הפרטית, ועד לשטחי חקלאות ובמקומות מסחר. הדברה ירוקה מתאימה יותר בבתים פרטיים, מוסדות חינוך, משרדים, מסעדות וקניונים, עם חומרים ידידותיים לסביבה.

הדברה אורגנית כן גם מתאימה לסביבת מגורים ושטחים שיש בהם צמחיה, כדי למנוע פגיעה ונזקים בסביבה, כאן מדובר לרוב בשיטות הדברה ביתיות עם תבלינים או צמחים שמבריחים את המזיקים.

אך מה עושים במקרה של הדברה מסיבית נגד טרמיטים, מכרסמים או כמות רבה של חרקים? כאן נהוג להשתמש בשיטת הדברה כימית שידועה כאפקטיבית יותר במקרים קיצוניים, כמו בשטחים נרחבים, מקומות מסתור ועליות גג.

 

חורף או קיץ? מתי מומלץ לבצע ריסוס בבית?

ישנם חרקים שפעילים לאורך כל השנה, ופחות מגלים עניין בתחזית מזג האוויר. למשל נמלים ניתן למצוא על השיש או במקלחת גם בחודשי החורף, כל עוד יש להן מקורות מזון או לחות בסביבה. כך גם לגבי זבובים, טרמיטים, עש הקמח ופשפשי המיטה.

ומה לגבי חודשי האביב החמימים? דווקא אז חברות ההדברה מתחילות להרגיש עליה בקצב הביקוש להדברה דחופה, ולכן זו התקופה האידאלית ביותר לשריין לכם מדביר שיבצע ריסוס מקצועי ויעיל, לבית נקי מחרקים.

 

משפחת המלוכה – איך מדבירים נמלים בבית?

נמלים זו אולי מכת החרקים הנפוצה ביותר וניתן למצוא אותן כמעט בכל בית. מה עושים כדי להיפטר מהנמלים לצמיתות? ריסוס בית בפתח תקווה זו אחת הדרכים היעילות ביותר להיפטר מכמות נמלים במכה, אך מה לגבי המלכה?

במקרים כאלה רצוי להשתמש בפיתיונות רעילים, לפזר אותם בסביבת המקום ולחכות שהנמלים יגיעו לאסוף את הפיתיונות. הנמלים החרוצות לא יסתפקו בלאכול את הפיתיון לבדן, והן יובילו את הפיתיון עד למקום המסתור של המלכה. ברגע שהיא תאכל ותמות, שאר הנמלים במושבה יתפזרו או ימותו גם כן.

 

פשפשים במיטה? כך תדעו לזהות ביצי פשפשים

זה אולי נשמע כמו בעיה קטנה ולא מזיקה, אך ביצי פשפשים זה למעשה סימן מובהק שיש לכם פשפשים במיטה. ומי רוצה לחלוק את הכית שלו עם חרקים קטנים ועוקצים?

ביצי פשפשים נראים כמו גרגרים קטנים בצבע לבן וסגול בגודל מילימטר אחד בלבד ובצורה אליפטית מוארכת. הביצים במהרה יהפכו לפשפשים ואלו יעקצו אתכם בשמחה כל הלילה. כיבוס המצעים לא יעזור לכם לפתור את שורש הבעיה, שכן הם נמצאים בכל סביבת החדר והמיטה. הזמינו חברת הדברה בפתח תקווה המתחמה בהדברת פשפשי המיטה.

 

לבחור נכון – איך בוחרים מדביר מומלץ?

לא רק הנמלים מתרבות בקצב מהיר בארון שלכם, אלא גם כמות המדבירים באזור. אז איך יודעים לבחור מדביר מומלץ בפתח תקווה? מעבר לרמת המקצועיות, המחיר והשירותים – תחום ההדברה זהו תחום שמחייב רישיון בתוקף, כולל שימוש בחומרי הדברה המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה. אל תתפשרו על מדבירים שעובדים בצורה בלתי חוקית, שאינם מציגים רישיון או מציעים לכם מחירים חשודים מדיי.

בחרו בחברת הדברה אמינה, מקצועית, המציגה מחירים התואמים לשוק, וכמובן עם רישיון בתוקף.