הדברה בכפר סבא – מבצע חיסול לחרקים

עם בוא האביב אנחנו זוכים ליהנות ממזג אוויר נעים, פריחה צבעונית ותחושה של התחדשות. לצד כל זה, כפר סבא ידועה כעיר ירוקה ומלאה בפארקים, ויש לא מעט מזיקים וחרקים שהורסים את האווירה.

מחפשים מדביר בכפר סבא? לפניכם כל מה שצריך על הדברה יעילה, איך מדבירים סוגים שונים של חרקים וכמה זה צפוי לעלות.

 

מגוון שירותי הדברה בכפר סבא

הזמינו מדביר דרכנו מעכשיו לעכשיו

שיטות הדברה מוצלחות ובטוחות

הדברת מזיקים ולכידת מכרסמים

רישיון המשרד להגנת הסביבה

 

לבירורים והצעת מחיר משתלמת חייגו:

053-350-5746

 

הדברה בכפר סבא

 

אילו מזיקים הכי נפוצים בעיר?

מזיקים בכפר סבא נזקים מאפיינים
יתושים בחצרות, בתוך הבתים היתושים עוקצים גורמים לתחושת אי נעימות, לגרד ומפריעים במנוחת הלילה פעילים בתקופת האביב והקיץ או בכל מקום שיש מקור מים זמין
ג'וקים בבתים יכולים להימצא בכל חדר, מגיעים מהביוב ועלולים להפיץ מחלות פעילים בעיקר בחודשי הקיץ החמים בשעות הערב והלילה
נמלים בבית ובחצר מתרבים במהירות, עלולים לחדור למקורות מזון, גורמים לנזק אסתטי הנמלים פועלות כל השנה, נמצאות בסביבת המטבח, המקלחת ובאזורים עם מזון

 

מה כולל הטיפול של מדביר בכפר סבא לחיסול מזיקים?

1. ניטור וזיהוי החרק – הדברה בכפר סבא כוללת ניטור וזיהוי סוג החרק או זיהוי זן מסוים של חרק, כדי להתאים את שיטת ההדברה בהתאם לסוג הספציפי.

2. שיטת הטיפול – לאחר בדיקה מעמיקה הכוללת זיהוי סוג החרק ומיקומו (כולל שאר הקן אם קיים), המדביר יכין תכנית לחיסול החרקים בהתאם לכמות, סוג, מיקום ותנאי הסביבה.

3. שימור ומניעה – מעבר לביצוע ההדברה בשטח, המדביר יציע גם פתרונות שיעזרו למנוע את חזרתם של החרקים למקום בעתיד, כמו איטום, שימוש ברשת, הנחת מלכודות ועוד.

 

נפטרים מהמזיקים – מהן שיטות ההדברה הנפוצות?

כיום יש לא מעט שיטות הדברה, בדיוק כפי שיש אינספור סוגי חרקים וזנים שונים. באילו שיטות מדבירים בכפר סבא נוהגים להשתמש ומתי?

שיטות הדברה מתי נהוג להשתמש
הדברה כימית בהדברה כימית נהוג להשתמש בחומרים מסוג DDT אשר יעילים נגד מרבית החרקים. יחד עם זאת, השיטה פחות מקובלת במקומות מאוכלסים, בבתים, במסעדות וכד', אלא בשטחים נרחבים או נטושים כמו מחסנים.
הדברה ביולוגית בשיטה זו משתמשים באורגניזמים חיים המשתייכים לקבוצות מסוימות, ויש להם יכולת להדביר מזיקים באופן טבעי. שיטה זו נפוצה באזורי חקלאות ושטחי גידול, וכן חצרות וגנים פרטיים.
הדברה ירוקה שיטת הדברה זו נפוצה בבתים פרטיים, בתי עסק, מלונות, מוסדות חינוך ועוד. כדי לבצע ריסוס בכפר סבא ניתן להשתמש בחומרים מופחתים בכימיקליים, או לחילופין להשתמש בפתרונות כמו תיבות האכלה, לכידה, שימוש במלכודות עכברים ופיתיונות.

 

הדברה ירוקה בכפר סבא – מהם 3 המרכיבים העיקריים?

1. מרכיב ראשון – הדברה בכפר סבא תכלול שימוש במלכודות, פיתיונות, תיבות האכלה ואמצעי הרחקה שאינם כוללים שימוש בחומרי ריסוס.

2. מרכיב שני – שימוש בחומרי הדברה מופחתים ברמת הרעילות. למעשה הדברה ירוקה היא לא 100% ירוקה, שכן יש שימוש בחומרים רעילים. בהדברה ירוקה לא משתמשים בזרחן אורגני שידוע כרעיל ומזיק יותר לסביבה.

3. מרכיב שלישי – ריסוס חומרי הדברה רק במקומות בטוחים. כך שאם יש צורך לבצע הדברה בגני ילדים למשל, המדבירים ימנעו משימוש בחומרי הדברה.

חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי, אך בפועל מדבירים משתמשים בחומרי הדברה ברעילות נמוכה בטיפול שכזה נגד מזיקים כדי להגיע לחיסולם המלא ושומרים על כללי בטיחות במהלך ההדברה. עוד דבר שכדאי לדעת – הדברה ירוקה אינה פוגעת בסביבה ולכן מדבירים תמיד יעדיפו לבצע אותה במקום להשתמש בחומרים רעילים ומסוכנים.

 

איך כדאי להיערך לפני שמבצעים הדברה בבית ובחצר?

כדי שההדברה תתבצע בצורה האפקטיבית ביותר, כדאי להיערך לפני שמבצעים הדברת מזיקים בכפר סבא. לפניכם כמה דוגמאות עם הנחיות מפורטות.

סוג הדברה איך להיערך
הדברת נמלים במטבח יש לפנות את כל המשטחים בהם יבוצע הריסוס כמו השיש, השולחן, המדפים וכמובן הארונות. לא להשאיר במקום כלי מזון, סכו"ם ומזון חשוף.
הדברת פשפשים במיטה יש לכבס את המצעים והשמיכות במים רותחים, לפנות את כלי המיטה ולהשאיר את חדר השינה פנוי מבגדים וחפצים.
הדברת ג'וקים בבית יש לפנות את כל כלי המזון והאוכל החשופים באזור המטבח, לפנות צעצועים של הילדים, להרחיק רהיטים מהקירות ולפנות את השטח בחדר האמבטיה.
הדברת עכברים וחולדות בחצר להרחיק חיות מחמד וילדים מהאזור, לפנות רהיטים, פסולת או חפצים ישנים שיכולים לשמש כמקום מסתור, להרחיק מקורות מים ומזון.

 

איך חברות הדברה בכפר סבא דואגות לבצע הדברה בטוחה?

מצד אחד המטרה היא לחסל את המזיקים, ומצד שני – חשוב גם לשמור על הסביבה, בעיקר כזו שיש בה ילדים, חיות מחמד וצמחים. כדי לבצע הדברה אחראית ובטוחה, מדביר בכפר סבא ישתמש ב-3 הדרכים הבאות:

1. שימוש בחומרים ירוקים – אלו חומרים בעלי רמת רעילות נמוכה, ואם נותנים להם מספיק זמן להתייבש, הם לא מסוכנים לסביבה.

2. מתמקדים במטרה – ריסוס ממוקד הרבה יותר מקצועי ויעיל, ואינו מפריע לסביבה. כך שבמקום להתפזר ולרסס לכל עבר, המדביר ירסס בנקודות הנגועות בלבד.

3. תיבות האכלה – תיבות האכלה סגורות אמנם מכילות חומרים רעילים, אך במקרה הזה רק המכרסם יבוא במגע עם הרעל, ואין סכנה כלפי החתול או הילד.

 

אין כניסה – כך תימנעו מהחרקים לחזור אליכם הביתה

סוג המזיק איך ניתן למנוע ולהרחיק
עכברים איטום פתחים בכניסה לבית, בסביבת הבניין. טיפוח וגיזום עצים וצמחייה בעיקר ליד החלונות בבית, סילוק אשפה ומזון בסביבת הבית.
חולדות איתור מחילות והריסתם, איטום פתחים וחורים, מניעת מזון ומים בסביבת החצר, הדברה כנגד מזיקים אחרים שהופכים למזון לחולדות.
פרעושים שמירה על ניקיון הבית ושאיבת השטיחים והספות, טיפול בחיות המחמד ומקומות המרבץ שלהם, טיפוח הגינה, גיזום עצים ועשבים.
צרעות התקנת רשתות בחלונות, תיקון נזילות וייבוש רטיבות, גיזום וטיפוח הצמחייה, הפרחים והעצים בסביבת הבית ובקרבת החלונות.

 

3 טיפים שיעזרו לכם לבחור מדביר מומלץ בכפר סבא:

1. ודאו שמדובר במדביר עם ידע וניסיון – ככל שהמדביר בעל ניסיון רב יותר, כך הוא ידע להתמודד עם אתגרי המזיקים באופן יעיל ומהיר יותר. הקפידו לבחור מדביר עם 10 שנות ניסיון לפחות.

2. בדקו את הרישיון של המדביר – כל מדביר אמין בכפר סבא חייב להחזיק ברישיון על פי חוק, המתיר להשתמש בחומרי ההדברה השונים. הרישיון צריך להיות בתוקף ומטעם המשרד להגנת הסביבה.

3. חפשו המלצות – כדאי להתרשם מחוות דעת אמיתיות מלקוחות העבר, המספרים על האתגרים שחוו, מה מידת שביעות הרצון ואיך זה טופל.

 

כמה עולה הדברה בכפר סבא?

אין צורך שתעברו את הקיץ הקרוב עם עקיצות יתושים או עם מזיקים שגורמים נזק לסביבה. לפניכם מספר דוגמאות להדברה מקצועית על ידי חברת מחסל החרקים, עם 20 שנות ניסיון בחיסול מובטח.

הדברה בכפר סבא איך אנחנו מבצעים מחיר
הדברת יתושים הדברת יתושים כולל הזחלים והביצים, איתור מקורות שבהם הם מתרבים.  החל מ-250 ₪
הדברת חולדות ועכברים מעקב אחר מסלול ההגעה של החולדה או העכבר לתוך הבית ואיטום דרכי הגישה, חיסול המכרסם באמצעות תיבות האכלה ופיתיונות. החל מ-300 ₪
הדברת נמלים פיזור פיתיונות במקומות בהם הנמלים נוהגות להסתובב, שימוש בג'ל שייקחו אל הקן כדי לחסל את כולן.  החל מ-250 ₪
הדברת טרמיטים תלוי ברמת המורכבות ומקום הימצאות הקן, כולל הזרקת חומרי הדברה לתוך הקירות והמשקופים. החל מ-350 ₪
הדברת תיקן גרמני שימוש בחומרי הדברה מבוססי פרטרואידים בצורה ממוקדת בחריצים, פינות, פתחי ביוב וכו'. החל מ-300 ₪