הדברה בתל אביב עם מדבירים מורשים במחיר שובר שוק

תל אביב היא העיר המובילה בישראל מבחינות רבות, ובהתאם רף הציפיות של מי שחי בה גבוה. כשמגיעים חרקים או מזיקים אחרים לבית, למשרד, לחנות, למסעדה וכו', הציפייה היא להדברה יעילה ולשירות איכותי. חברת מחסל החרקים מספקת מגוון רחב של שירותי הדברה בתל אביב בסטנדרטים גבוהים ובמחירים אטרקטיביים.

 

הזמינו מדביר מנוסה בתל אביב

טיפול בכל סוגי המזיקים והמכרסמים

רישיון המשרד להגנת הסביבה

כניסה מהירה לדירה אחרי ההדברה

מספקים אחריות על הדברות בת"א

הדברה לדירה, חצר, משרד, חנות ועוד

 

לבירורים והצעת מחיר שאסור לפספס חייגו:

053-350-5746

הדברה בתל אביב

מה חשוב לבחון כשבוחרים מדביר בתל אביב?

הדגש החשוב ביותר בבחירת מדביר שיחסל עבורכם את החרקים הוא רישיון. הרישיון הוא מטעם המשרד להגנת הסביבה, והוא ההוכחה הטובה ביותר לכך שההדברה תתבצע אך ורק בעזרת חומרים שקיבלו את כל האישורים ולכן הם לא מסכנים אתכם.

בנוסף, כדאי מאוד להעדיף מדבירים בתל אביב עם ניסיון. הוותק מבטיח היכרות טובה עם כל סוגי המזיקים, ובהתאם את היכולת לבחור את שיטת הפעולה האפקטיבית ביותר עבור המזיק הספציפי שאצלכם. מדבירים מומלצים בתל אביב הם גם אלה שמקפידים להתעדכן בכל החידושים בתחום ולכן מכירים את כל חומרי ההדברה הטובים ביותר שיש לכל מטרה.

 

מתי כדאי להזמין חברת הדברה בתל אביב?

יש שני מצבים שבהם מזמינים הדברה מקצועית. מצב אחד הוא כשמתגלים מזיקים – נמלים, ג'וקים, פרעושים, פשפשי מיטה, וגם צרעות ושאר מזיקים. במקרה כזה מומלץ לא להתעכב מפני שלחרקים יש יכולת להתרבות במהירות כך שהבעיה רק תחמיר.

בנוסף, רצוי להזמין חברת הדברה מומלצת בתל אביב בתחילת הקיץ ואפילו בסוף האביב כדי לבצע הדברה מונעת – פעולה כזו תרתיע נמלים וג'וקים מלהגיע אליכם לאורך כל העונה החמה, כך שלפחות מהבחינה הזו מובטח לכם ראש שקט.

 

איך מתבצע ריסוס נגד ג'וקים בתל אביב?

החום, הלחות וגם שפע המזון הזמין מושכים למקומות השונים שבהם נמצאים בני אדם בתל אביב גם ג'וקים. הפעולה היעילה נגד החרק שמעורר גועל ורתיעה אצל רוב בני האדם היא ריסוס. ריסוס נגד ג'וקים בתל אביב מתבצע באמצעות פירתרואידים – חומרים שהם חיקוי של חומר שמפריש צמח החרצית כדי להילחם בחרקים לא רצויים מבחינתו.

חשוב מאוד לרסס היטב בכל מקום שבו נצפו ג'וקים, במטבח, בחדר הרחצה, בניקוזים, לאורך הקירות (משום ששם הג'וקים אוהבים לנוע בגלל שהם מרגישים מוגנים יותר) וגם בבורות ביוב. בחלק מהמקרים יתבצע ריסוס גם בחדר האשפה של הבניין.

 

באילו מקרים נוספים כדאי לבצע ריסוס בתל אביב?

חוץ מג'וקים, ריסוס הוא הפתרון הנכון והיעיל ביותר כחלק מהמאבק בחרקים רבים נוספים. בפרט חובה לבצע ריסוס כשמגלים קן נמלים ורוצים להיפטר מהמטרד במהירות. גם כשמבצעים הדברת פרעושים בתל אביב, השיטה המומלצת היא ריסוס, והוא יכלול שימוש בשני סוגים של חומרי הדברה – אחד נגד הפרעושים הבוגרים ואחד שמעכב גדילה כך שביצי הפרעושים שכבר קיימות בבית לא יהפכו לפרעושים נוספים.

כשיש פשפשי מיטה בבית או במלון, הטיפול כולל ריסוס ובמקביל שימוש בקיטור חם וגם שאיבה בעוצמה גבוהה. ריסוס בתל אביב יתבצע גם כחלק של הדברת עכבישים ויתושעשים.

 

הדברת מזיקים בתל אביב – כל האפשרויות

מדבירים שפועלים בעיר הגדולה של אזור המרכז נתקלים במגוון רחב מאוד של חרקים ומזיקים. הנפוצים ביותר הם כמובן הג'וקים, גם תיקנים גרמנים (הג'וקים הקטנים והבהירים יחסית) ניתן למצוא בדירות רבות בעיר כשבין השאר הם עוברים ממקום למקום באמצעות קרטונים, ועוד חרק שכיח הוא נמלים ונמלים אדומות.

בגלל שבתל אביב יש הרבה חיות מחמד, ניתן למצוא בה גם לא מעט פרעושים, והגלובליזציה והתיירות הובילו לריבוי פשפשי מיטה. סוג שכיח נוסף של הדברת מזיקים בתל אביב הוא נגד יתושים, ועוד ברשימה זבובים, עכבישים וצרעות.

 

מה זו הדברה ירוקה בתל אביב?

כל מי שמחפש הדברה נתקל בחברות שמבטיחות 'הדברה טבעית'. חשוב לנו לציין שאין באמת דבר כזה 'הדברה טבעית' שהיא גם אפקטיבית. ניתן להשתמש בשיטות סבתא למיניהן כדי לצמצם את הסיכוי להגעת חרקים לבית, אבל הן לא יבטיחו אפס מזיקים.

אנחנו מבצעים הדברה ללא ריח כנגד חלק מהמזיקים כשהדבר אפשרי. אם אתם מתעניינים באופציה של הדברה ירוקה בתל אביב המלצות עלינו אפשר למצוא גם באינטרנט וגם לקבל אותן בלקוחות מרוצים – בפרט כדאי לנצל את האופציה הזו כשיש רגישות לריחות של חומרי הדברה.

 

איפה מוצאים מדביר בתל אביב עם המלצות?

מציאת מדביר מומלץ מחייבת השקעת זמן מסוימת – אבל היא כמובן משתלמת מאוד כי בדרך זו מובטחת תמורה מלאה לכסף, ולא פחות חשוב, הדברה בטוחה באמת. דרך אחת למצוא מדביר בתל אביב שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות היא לשאול חברים ומכרים (שאתם סומכים עליהם). חשוב להקפיד לקבל המלצות אך ורק ממקור ראשון, ולא מהסוג של "בת דודה של השותפה שלי לדירה שמעה על מדביר מקצועי". גם באינטרנט אפשר למצוא מידע רלוונטי ואמין, ואם תפנו אלינו נציג לכם המלצות של לקוחות שכבר הזמינו אותנו – ונהנים מבית נקי לגמרי מחרקים ומזיקים.

 

הדברה בתל אביב המלצות ספציפיות על הדברות מורכבות

דגש חשוב נוסף לגבי המלצות על הדברה בתל אביב הוא שבחלק מהמקרים נדרש ניסיון ספציפי. למשל, כשהמטרה היא הדברת טרמיטים בתל אביב, לא כל חברה יודעת להתמודד בהצלחה עם החרק הזעיר שמתנייד במנהרות שהוא חופר לעצמו ואוכל את התשתיות של הבית. בהתאם כדאי לבקש המלצות רק ממי שהזמין את השירות הספציפי הזה, ובאמת הצליח בזכות חברת ההדברה שבחר להיפטר מהטרמיטים.

כמו כן אם ההמלצה היא לא ממישהו שאתם מכירים באופן אישי, רצוי לוודא את האותנטיות שלה. בדרך זו תוכלו לדעת בוודאות שהשירות שתקבלו מקצועי, שההדברה לא תזיק לכם – וכן תפגע במזיקים.

 

איך להיערך לקראת הדברה בתל אביב?

כדי שההדברה תהיה היעילה ביותר האפשרית, חשוב להכין את הבית לקראתה. אתם תקבלו מאיתנו הנחיות מפורטות בהתאם לסוג ההדברה – ואפשר להיעזר גם בטבלה הבאה:

סוג ההדברה

דגשים עיקריים

הדברה של נמלים

הרחקת רהיטים מהקירות כדי שאפשר יהיה לרסס ליד הפנלים, הימנעות מהשארת כלים חשופים או מזון על משטח העבודה

הדברת תיקנים גרמנים במטבח

פינוי כל הכלים מהארונות של המטבח, הרחקת אריזות מזון פתוחות, הוצאת כלי האוכל של הכלב או החתול

הדברת פשפש המיטה בתל אביב

ייתכן צורך בכביסה בטמפרטורה גבוהה של בגדים ומצעים נגועים במקביל לטיפול המקצועי של מדביר פשפשים

הדברת פרעושים בבית ובחצר

שאיבה יסודית של כל הבית, רצוי גם לשטוף את הרצפות, כיסוח הדשא בחצר, סילוק ערימות פסולת מהחצר, הוצאת פריטים שעלולים להזדהם מהמקומות שבהם יתבצע הריסוס

 

הדברה בתל אביב מחירים נוחים ואיכות ללא פשרות

באופן טבעי כשנוצר צורך בשירותי הדברה בתל אביב מחירים אטרקטיביים הם חלק בלתי נפרד מרף הציפיות. איתנו מובטחים לכם מחירים נוחים מאוד, וזאת מבלי להתפשר על איכות השירות ועל היעילות של ההדברה. בטבלה שלפניכם תוכלו למצוא דוגמאות לשירותים שסיפקנו בעיר בשנה האחרונה עם העלות שלהם:

השירות שסיפקנו

המחיר שגבינו

מה כלל השירות?

הדברת עכברים בתל אביב במסעדה

350 ש"ח הגענו למסעדה באזור שוק הכרמל תוך 30 דקות. פרסנו מלכודות במחסן שם נצפו 2 עכברים, וכבר באותו יום שניהם נתפסו (לבקשת הלקוח שחררנו אותם בשטח פתוח מחוץ לעיר)

הדברת נמלים בבית פרטי

450 ש"ח

הדברה מקיפה בכל החדרים ובחצר בעקבות מכת נמלים. הטיפול כלל ריסוס ופיזור פיתיונות, ותוך 4 ימים הבעיה נפתרה

הדברת צרעות בתל אביב במזגן חיצוני

300 ש"ח

לקוחה התקשרה אלינו בבהלה אחרי שראתה צרעות רבות ליד החלון. גילינו קן גדול במזגן – וטיפלנו בו באמצעות קצף שחיסל את כל הצרעות

הדברת ג'וקים בדירת 2 חדרים בת"א

250 ש"ח

אחרי שבמשך כמה ימים הגיעו שוב ושוב ג'וקים לדירה נקראנו למקום. ריססנו את הדירה וגם את בור הביוב שבחצר, והג'וקים הפסיקו להגיע

הדברת נמלים אדומות בגינה 550 ש"ח

הגענו בשעת בוקר מוקדמת ופיזרנו פיתיונות מורעלים במקומות הנגועים. לאחר שבועיים חזרנו והשלמנו את המשימה – בגינה לא נשארה אף נמלת אש עוקצנית

 

אנחנו מבצעים טיפול מקצועי גם במכרסמים בעיר תל אביב

חברת מחסל החרקים מטפלת בהצלחה גם במכרסמים – לקוחות רבים פונים אלינו להזמנת הדברה נגד עכברים או חולדות. מאז החפירות של הרכבת הקלה, יש בתל אביב יותר חולדות מבעבר, וגם עכבר הוא לא מחזה נדיר. הדרך הטובה ביותר לבצע הדברת חולדות בתל אביב היא למעשה לכידה, ובאופן דומה מומלץ ללכוד עכברים ולא לנסות להרעיל אותם – בעיקר בגלל שעכבר שאוכל רעל עלול למות במקום נסתר מהעין, ואף אחד לא רוצה פגר של בעל חיים אצלו בבית או בעסק במקום לא גלוי. כדי ללכוד את המכרסמים האינטליגנטים במהירות נדרשת בקיאות ובזכותה המלכודות יונחו בנקודות אסטרטגיות.

 

תשובות לשאלות נפוצות על מדבירים בתל אביב

כמה זמן אחרי הדברת דירה בתל אביב אפשר לחזור הביתה?

בדרך כלל 4-6 שעות. לאוכלוסיות רגישות (ילדים, נשים הרות, חיות מחמד, קשישים) מומלץ להישאר במקום אחר זמן רב יותר – 10-12 שעות.

האם אפשר להזמין הדברה בתל אביב מהיום להיום?

ברוב המקרים נוכל להגיע אליכם גם בהתראה קצרה מאוד, ובמיוחד כשיש צורך מידי – למשל הדברת חולדות או חיסול קן צרעות.

האם אפשר ללכוד חולדה בת"א בלי להרוג אותה?

כן, באמצעות מלכודת כלוב שמשאירה את המכרסם בחיים. אנחנו נחזור אחרי הלכידה, ניקח את החולדה ונשחרר אותה מחוץ לתל אביב בשטח פתוח.

כמה זמן נמשך ריסוס בית בתל אביב?

פרק הזמן משתנה בהתאם לחרקים שנגדם מרססים ולשטח הבית. בדרך כלל הפעולה נמשכת כ-20-30 דקות.