הדברת פשפש המיטה – 100% הצלחה מובטחת

אם אתם מתעוררים עם עקיצות מגרדות אחרי השינה, יתכן שהבעיה היא לא יתושים כמו ברוב המקרים, אלא פשפשי מיטה. הדברתם מחייבת מדביר שישתמש בכמה שיטות במקביל כדי להגיע לחיסול מלא, ואנחנו בחברת מחסל החרקים יכולים להיות אצלכם כבר היום לצורך הדברת פשפש המיטה. בינתיים אתם מוזמנים לגלות איך מדבירים אותם, מה צריך לעשות לפני ואחרי הגעת המדביר, כמה עולה ההדברה ועוד מידע חשוב נוסף שכדאי לדעת בנושא.

 

איך נפטרים מפשפשי מיטה באופן מוצלח?

הזמינו אותנו להדברה מקצועית נגד פשפש המיטה

רישיון המשרד להגנת הסביבה וניסיון עשיר

טיפול בכל דרגות פשפשי המיטה: שואב, קיטור, ריסוס

השמדת פשפשי מיטה במזרן, שקעים, מסגרות, כריות…

זמינות מידית בכל מקום בארץ

אחריות על הדברת פשפשי מיטה – רק אצלנו

 

להזמנת השירות מעכשיו לעכשיו חייגו:

053-350-5746

 

הדברת פשפש המיטה

 

איך יודעים שיש פשפשים במיטה?

זיהוי זה השלב הראשון בטיפול בבעיה, כי ברגע שיודעים שאכן מדובר בפשפשים, ניתן גם לדעת כיצד ראוי להדביר את החרקים. הנה הסימנים שיראו לכם שיש לכם חרקי מיטה שכאלה בבית:

עקיצות: הן קטנות, אדומות, מגרדות, ולרוב מופיעות במקבצים על הגוף.

כתמים על הסדין: הכתמים יהיו בצבע חלודה או אדום, והם יכולים להיות פשפשים שמחצתם והשאירו כתמי דם או פשוט הצואה שלהם.

פשפשים חיים: הם קטנטנים ונראים קצת כמו גרעינים של תפוח. תוכלו למצוא אותם בקפלים של המזרן ובבסיס המיטה.

נשלים: אם תבחנו היטב את המזרן תוכלו לזהות מה שנראה כמו פשפשים שקופים מתים. זה למעשה הנשלים של הנימפות.

ריח מעופש: כשקיים ריח רע בחדר, זה כבר מעיד על נגיעות חמורה מאוד וכמות גדולה של פשפשים.

 

האם יש נגד פשפש המיטה תרופות סבתא שבאמת עובדות?

פשפשים לא רגישים לחומרי הדברה רגילים או טבעיים, אך יש חומר אחד שכן יכול לפצוע ולהרוג אותם, וזה אדמה דיאטומית. החומר הזה מייבש אותם, אך קשה לבצע נגד פשפש המיטה הדברה עצמית מוצלחת בעזרתו, מכיוון שתצטרכו לפזר כמות גדולה של אדמה דיאטומית על המיטה ובכל מקום שבו הם נמצאים ומסתתרים. אם אתם בכל זאת רוצים לבצע הדברה עצמאית, אפשר לנסות לדחות אותם מהמזרן בעזרת תערובת של מים וכמה טיפות של שמן אתרי לבנדר או מנטה, וכן לשאוב אותם מהמזרן, אך זה לא יסייע לכם להיפטר מהם באופן מוחלט.

 

הפתרון הנכון: הדברת פשפש המיטה בקיטור

האמת היא שלא צריך שום חומר מיוחד כדי לפגוע בפשפשים הבוגרים שעוקצים, מכיוון שהם רגישים מאוד לחום גבוה, וניתן להדביר אותם בעזרת מכשיר קיטור מקצועי.

ברשותנו קיטור שמגיע לחום של 200 מעלות ושמחסל את הפשפשים במגע בכל הדרגות שלהם, ואנחנו כמובן גם דואגים לשאוב לכם את המזרן עם שואב עוצמתי ולהיפטר מכל הביצים והלכלוך שהפשפשים הותירו אחריהם.

 

לאיזה חומר הדברה פשפש המיטה רגיש?

על אף הטיפול בחום, חייב בסופו של דבר להדביר גם בריסוס את החלל הנגוע, ואמנם אין רעל שיעיל נגד הפשפשים, אך ישנם חומרים מווסתי גדילה שמסייעים למנוע מהדרגות הצעירות להתפתח לפשפשים בוגרים.

הדברה בעזרת תרסיס נגד פשפש המיטה תדאג למעשה שהפשפשים הצעירים שעוד לא בקעו מהביצים שמסתתרים בחריצים שבחדר להפוך לבוגרים, וכך הם לא יוכלו להתרבות. חשוב לציין שהדרגות הצעירות (הנימפות) לא עוקצות, כך שאין מה לחשוש – ההדברה הזו תסייע להיפטר בסופו של דבר מכל הפשפשים.

 

ריסוס פשפש המיטה – איפה עושים את זה?

בקיטור אנחנו משתמשים בכל מקום אפשרי שבו יהיו פשפשי מיטה, וכך גם בריסוס, אך איננו מרססים את המיטה עצמה. אלו הם האזורים שבהם צריך ליישם ריסוס נגד פשפש המיטה כדי שההדברה תהיה יעילה ב-100%:

√ שקעים חשמליים: הפשפשים מתמקמים בתוכם ומטילים שם ביצים.

√ מסגרות של חלונות: גם בהם יש חריצים שהפשפשים נוטים להתמקם בתוכם.

√ מסגרות תמונות: אם תהפכו את התמונות שבחדר השינה, תגלו שמאחוריהן יש המוני פשפשים.

√ שטיחים: הפשפשים נוטים להתמקם בהם ובמיוחד באזורי המפגש בין השטיח לקיר.

 

איך להכין את החדר לקראת הגעת מדביר פשפש המיטה

כדי לוודא שההדברה תהיה מוצלחת, אנחנו צריכים שתעזרו לנו לעזור לכם. לא נדרש מכם לעשות יותר מדי, ולמעשה כל מטרת הפעולות הבאות היא לסייע לכם לוודא שתיפטרו בהצלחה מהחרקים האלה ושלא יתפשטו למקומות אחרים בבית:

1. סדרו את החדר: הוציאו מהחדר פריטים שלא צריכים להיות בו, במיוחד מסביב למיטה.

2. כבסו מצעים, בגדים וצעצועים: הכניסו את המצעים, הבגדים מארונות חדר השינה ובובות פרוותיות נגועות למכונת הכביסה על החום הגבוה ביותר האפשרי עבורם.

3. שאבו את החדר: מאחר שנצטרך לרסס את הרצפה, כדאי שהיא תהיה נקייה מאבק על מנת שחומר ההדברה ייצמד אליה כמו שצריך.

 

מה עושים אחרי הדברת פשפשי מיטה?

אחרי שנסיים את עבודתנו, יש כמה דברים נוספים שמומלץ שתעשו כדי לשמור על הבטיחות שלכם ושל בני הבית שלכם, כמו גם כדי למנוע את המשך הנגיעות:

פנו את החדר: אחרי ההדברה עליכם להימנע מכניסה לחדר השינה למשך 24 שעות כדי לאפשר לחומר לעבוד.

הרחיקו חיות מחמד: הדברה בבית עם בעלי חיים והפעולות שצריך לבצע אחריה שונות מהדברות רגילות, משום שחיות מגיבות אחרת לחומרי הדברה. הדברת פשפש מיטה עלולה להיות מסוכנת לבעלי חיים, והם צריכים לשהות מחוץ לחדר למשך מספר ימים.

המשיכו לכבס: דאגו להחליף מצעים לעיתים קרובות ולכבס אותם על חום גבוה.

בדקו כל חדר היטב: למשך שבוע-שבועיים בדקו האם אתם עדיין מוצאים פשפשים בחדר וגם בחדרים נוספים ברחבי הבית.

 

האם יתכן שיישארו ביצי פשפש המיטה אחרי ההדברה?

על אף ההדברה המקיפה שנעשית בחדר, תמיד יכולים להישאר ביצים של פשפשים בחריצים מסוימים שלא ניתן להגיע לתוכם בעזרת שואב. מהביצים האלה יבקעו נימפות צעירות, ובזכות חומר ההדברה מווסת הגדילה הן לא יוכלו להשיל העור שלהן ועל כן לא יוכלו להתפתח. הנימפות אינן עוקצות, כך שכבר אחרי ההדברה תוכלו לצפות לכך שלא יהיו פשפשים עוקצים בחדר. הן גם לא יגיעו לבגרות ולא יוכלו להתרבות, כך שתוך זמן קצר גם הן ימותו והבית יהיה נקי לחלוטין מפשפשים.

 

באיזו תדירות צריך להזמין נגד פשפש המיטה טיפול בהדברה?

בבתים ובדירות אין צורך להדביר באופן קבוע – רק כשישנה נגיעות. עם זאת, בתי מלון, אכסניות, בתי חולים ומקומות שרואים תנועה רבה של אנשים שנשארים בהם לישון בהחלט זקוקים להדברה מקצועית בתדירות גבוהה. כדאי להזמין אותנו לביקורת פעם בחצי שנה לפחות כדי שניתן יהיה לזהות את הנגיעות בשלב מוקדם ככל הניתן ולטפל בה לפני שהפשפשים מספיקים להתרבות באופן בלתי מבוקר.

 

איך מונעים הגעה נוספת של פשפשי מיטה?

ההדברה תהיה מוצלחת כל עוד פעלתם על פי הוראות המדביר, אך כמובן שתרצו למנוע את האפשרות שהבעיה תחזור על עצמה, וכך תוכלו לעשות זאת:

√ בדיקת מזוודות: אחרי חופשה שבה שהיתם במקום אחר, מומלץ מאוד שתוודאו שאין פשפשי מיטה על המזוודות שהבאתם בחזרה הביתה.

√ כביסה מידית: הכניסו את כל הבגדים שחזרו איתכם מהחופשה למכונת הכביסה והפעילו אותה לפחות על 60 מעלות.

√ איטום חריצים: הפשפשים נוטים להתרבות לא רק במזרן, אלא גם בחריצים שבקירות, ואם תאטמו אותם תצמצמו את האפשרות שיתרבו בלי שתבחינו בהם.

√ בדיקת מוצרי יד שנייה: אם הבאתם מזרן או מיטה הביתה שקניתם ביד שנייה, בדקו אותם היטב וודאו שאין עליהם פשפשים.

 

כמה עולה הדברה נגד פשפשי מיטה?

עלות ההדברה משתנה על פי חומרת הנגיעות וגודל / כמות החדרים שצריך להדביר. בכללי, המחיר ההתחלתי הוא 500 ש״ח לחדר, ואם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר מדויקת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. זה לא עולה כסף, ותוכלו להשוות את ההצעה שלנו לזו של מדבירים אחרים ולראות כמה אתם יכולים לחסוך איתנו על טיפול בפשפשי המיטה.