הדברה בבאר שבע – לסביבה נקייה ממזיקים

העיר באר שבע מחזיקה בתואר בירת הנגב, אך בגלל האקלים החם והסביבה המדברית, המקום מוקף בחרקים רבים מסוגים שונים, שמעיקים על תושבי העיר והסביבה.

איך ניתן להגן על הבית מפני מזיקים, אילו סוגי חרקים נפוצים בעיר ואיך בוחרים חברת הדברה בבאר שבע? לפניכם כמה דברים שאף פעם לא מזיק לדעת.

 

הזמינו מדביר עם ניסיון בבאר שבע

רישיון המשרד להגנת הסביבה

אפשרות להדברה ללא צורך ביציאה מהבית

טיפול יסודי במכרסמים ומזיקים

הדברה לעסק, דירה, בניין או שטח פתוח

 

להצעת מחיר שאסור לפספס חייגו:

053-350-5746

 

הדברה בבאר שבע

 

מהם סוגי החרקים הנפוצים בבאר שבע?

סוגי חרקים בבאר שבע מאפיינים איך מבצעים הדברת מזיקים בבאר שבע
יתושים ממגוון זנים פעילים בעיקר בחודשי הקיץ החמים והארוכים בעיר הדרומית, עוקצים בני אדם בתוך הבית או מחוצה לו. איתור מקורות מים עומדים, שאיבת מים, תיקון נזילות וביצוע ריסוס מקצועי בבית ובסביבת הגינה.
ג'וקים נפוצים בעיקר בחודשי האביב והקיץ במקומות חמים, נסתרים ולחים. הדברת תיקנים בקרבת מקורות הביוב, שימוש בפיתיונות ג'ל להרחקת ג'וקים ממקומות מסוימים בבית, בהתאם לסוג הג'וק.
נמלים נמלים אמנם פעילות לאורך כל השנה, אך בימי הקיץ הן מרבות לפלוש לתוך בתים, למטבח, לחדרי האמבטיה, ולסביבה חמה ולחה. הדברת נמלים בבאר שבע באמצעות פיתיונות בצורת ג'ל או גרגרים לחיסול קן הנמלים כולו, כולל המלכה, או ביצוע ריסוס נקודתי.

 

ריסוס בבאר שבע – למה כדאי להזמין מדביר לריסוס ג'וקים?  

שימוש נכון בחומרי ההדברה – אתם נתקלים בג'וק אחד תמים וזריז, ומיד מרססים חצי מיכל של חומר הדברה ביתי לכל עבר. אמנם זו הייתה תגובה אינסטינקטיבית לרגע מלחיץ, אך פיזרתם לחלל החדר חומרים כימיקלים בצורה מוגזמת, שעלולים להזיק לכם ולסביבה.

מניעת הגעתם – אם ג'וק אחד הצליח להיכנס אליכם הביתה, זה סימן שגם ג'וקים אחרים יכולים להיכנס בקלות. ריסוס נגד ג'וקים בבאר שבע ירחיק את הג'וקים לתקופה ממושכת ויעניק לכם שקט נפשי.

זיהוי החרק – ישנם סוגי ג'וקים שונים, כאשר לכל אחד מהם יש דרך טיפול שונה. ריסוס יסודי נגד חרקים ע"י מדביר יעזור למקד ולייעל את שיטת הטיפול, כך שחיסול המקק יתבצע בצורה יעילה.

 

מהם הסימנים שצריך להזמין מדביר בבאר שבע?

1. שאריות גללים – מציאת חלקי צואה קטנים ובלתי מזוהים, מפוזרים ברחבי הבית ובסביבת המטבח, השולחן, בפינות נסתרות בארון ועל השיש.

2. קן חרקים או כמות גדולה של חרקים – להתמודד עם חרק אחד או שניים זה אפשרי, אך אם יש לכם קן או כמות רבה של חרקים, הגיע הזמן לחפש מדביר מומלץ בבאר שבע.

3. סימני כרסום ונזקים – מגלים תפוח נגוס או חתיכות של פלסטיק לעוסות? ייתכן שיש לכם מכרסמים או חרקים שמנשנשים לכם מהמזון או את החפצים בבית.

 

כך תגנו על הבית שלכם מפני חדירת מזיקים:

√ התקינו רשתות – רשת מונעת כניסה וודאית של כל החרקים והמזיקים, מכל הגדלים והסוגים. אל תשכחו גם את החלון הקטן בחדר האמבטיה והשירותים.

√ טיפול שוטף בביוב – כדאי לבדוק שמכסה הביוב החיצוני בחצר או בבלוק סגור לגמרי, שאין בעיות אינסטלציה ונזילות חריגות ושכל הצנרת תקינה ואטומה.

√ שמרו על ניקיון – הימנעו מהשארת מזון ונוזלים בסביבת הבית, הקפידו על ניקיון באזור המטבח והכיור, הקפידו לפנות את האשפה לפני שאתם הולכים לישון.

√ הזמינו מדביר – הדברה מקצועית מסייעת לא רק בטיפול נקודתי של בעיית החרקים, אלא מונעת את כניסתם וחזרתם בשנית.

 

איך בוחרים חברת הדברה מומלצת בבאר שבע?

רישיון הדברה – רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה מקנה למדביר את הידע והכלים להשתמש בחומרי הדברה בצורה מקצועית ונכונה, ובדרך חוקית ובטוחה.

מקצועיות וניסיון – שימוש לא נכון בחומרי הדברה או פיזור של חומרי הדברה שלא לצורך לכל עבר עלולים לגרום לנזק במקום להביא לתועלת. חברת ההדברה מחסל החרקים היא חברה מנוסה ומקצועית, עם מוניטין מוצלח של למעלה מ-20 שנה בתחום.

זמינות – אף אחד לא רוצה לבלות את הלילה עם מכרסם או ג'וקים מעופפים בדירה. בחרו בחברת הדברה המציעה שירותי הדברה בבאר שבע בהיקף נרחב ובשעות נוחות, שזמינה עבורכם בהקדם האפשרי.

 

אילו הכנות צריך לבצע לפני הדברה?

הדברת מזיקים איך כדאי להיערך לפני הדברות בבאר שבע
הדברת נמלים במטבח, בסלון ובמקלחת הרחקת כל כלי המזון החשופים, ריקון ארונות המטבח, הרחקה של כלי מזון לחיות מחמד ופריטים רגישים כמו צעצועים לילדים, מברשות שיניים וכדומה.
הדברת ג'וקים ברחבי הבית הרחקת רהיטים מהפינות, פינוי כל כלי המטבח והכלים הרגישים והחשופים. אחסון המזון בקופסאות אטומות.
הדברת מכרסמים בבית ובגינה פינוי הרהיטים שקרובים לפינות בבית, הזזת רהיטים וחפצים הנערמים בבית או בגינה ומשמשים כמקום מסתור, הרחקת כלי מזון ופריטים רגישים.
הדברת פרעושים בבית שאיבת השטיחים, ספות, מיטות של חיות המחמד ומזרנים. לשאוף גם את פינות הבית במקרה של הופעת ביצי פרעושים.

 

הדברת בניין מגורים – כל היתרונות בהדברה מקצועית:

√ רמת יעילות מובטחת – מדביר מקצועי יודע כיצד להתמודד עם כל סוגי החרקים והמזיקים, להגיע לכל הפינות שלא הכרתם ולטפל בהם בצורה יעילה ואפקטיבית, עם חומרי ההדברה המתאימים ביותר.

√ שמירה על הבריאות והסביבה – הימצאות של חרקים ומכרסמים מסוימים עלולים להשפיע על הבריאות והסביבה, להפיץ מחלות ולגרום לבעיות מגוונות, בעיקר אם זו תופעה שנמשכת לאורך זמן.

√ טיפול מנע – בנייני מגורים חשופים להימצאות חרקים רבים, כך שהדברה שגרתית ברחבת בניין המגורים מסייעת למנוע את כניסתם של חרקים בסביבה לאורך זמן.

 

כמה תשלמו על הדברה בבאר שבע מהיום להיום?

סוג הדברה שיטת ההדברה ואופן הביצוע טווח מחירים ממוצע
הדברת ג'וקים בדירת 4 חדרים איתור מקור הבעיה כמו ביוב בחזית הבניין, ריסוס בתוך הביוב וכן בסביבת הבית, ולאחר מכן ריסוס בתוך הבית למניעת כניסתם. 300-500 ₪
הדברת נמלים במטבח פיזור פיתיונות וביצוע ריסוס נקודתי באזור קן הנמלים, חזרה למקום לאחר מספר ימים לבדיקת המצב בשטח וביצוע ריסוס נוסף בעת הצורך. 350-450 ₪
הדברה נגד עכברים בבית שימוש במלכודות רשת ללכידתם, בהתאם למספר העכברים במקום. ביצוע מעקב ואיתור המקום שממנו מגיעים העכברים לבית כדי למנוע את כניסתם. החל מ-300 ₪
הדברה נגד פשפשי המיטה בחדר ילדים שימוש בשיטה ידידותית ובטוחה לסביבה, באמצעות קיטור, ריסוס ושאיבת הפשפשים מסביבת המיטה. וכן גם מהמזרן, השידות, השקעים ובכל מקום שהם עלולים להימצא. 400-600 ₪
הדברת טרמיטים ממשקוף בודד בדירת קרקע קדיחת חורים במשקוף והזרקת חומר הדברה ייעודי להשמדת הטרמיטים והקן כולו, ביצוע בדיקה לאחר מספר ימים. 250-500 ₪