הדברה בראש העין – מדביר מורשה תוך פחות משעה אצלכם

דמיינו את זה: אתם מתעוררים בבוקר ומגלים שעל הרצפה מתרוצצים ג׳וקים, נמלים או איזה עכבר גועלי. מה הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות? התשובה היא להזמין מדביר מיד, שיוכל להגיע אליכם כמה שיותר מהר לטפל בבעיה. למזלכם, אצלנו בחברת מחסל החרקים תוכלו להזמין הדברה בראש העין לכל סוג מזיק שקיים, ואנחנו מתחייבים להגעה מהירה – אצלכם תוך פחות משעה! בהמשך תגלו עוד על השירות שאנחנו מציעים, כולל שיטות ההדברה שלנו וכמובן מחירים.

 

הזמינו מדביר בראש העין 24 שעות ביממה

הדברה עם חומרים בטוחים נגד מזיקים ומכרסמים

הדברת כל סוגי המבנים וטיפול בשטח פתוח

הגעה מהירה לכל מקום בראש העין

רישיון המשרד להגנת הסביבה

 

לבירורים והצעת מחיר שאסור לפספס חייגו:

053-350-5746

 

הדברה בראש העין

 

איך יודעים שבאמת צריך להזמין מדביר בראש העין?

אולי התגובה הראשונה שלכם היא לאו דווקא להתקשר למדביר, אלא לנסות לטפל במזיקים לבד ובשיטות ביתיות. אז איך יודעים מתי המאמץ הזה מיותר? הנה כמה מקרים שמחייבים הזמנת חברת הדברה:

* הדברה ביתית נכשלה: אם אתם ממשיכים לראות ג׳וקים, נמלכים ומכרסמים, זה אומר שהפעולות שביצעתם לא עבדו וגם לא יעבדו אם תמשיכו.

* גללים ולכלוך של מזיקים: בדרך כלל תראו אותם כאשר ישנה נגיעות חמורה, למשל צואת פרעושים באזורי המרבץ של בעלי החיים.

* חורים וסימני כרסום: בין אם מצאתם חורים שכאלה בעץ, באריזות מזון או בקירות גבס, זהו סימן ברור לבעיית מזיקים שמחייבת הדברה.

* ריחות מוזרים: ככל שהמזיקים מתרבים הם מתחילים לשחרר ריח מעופש, אשר מסמל על כמות גבוהה שלהם בסביבה.

 

4 הדברות בראש העין שאסור לכם לדחות

לביתכם או לבית העסק שלכם יכולים להגיע שלל סוגים של מזיקים, ולא כולם משאירים סימנים כמו אלו שתיארנו, אך אם אתם נתקלים במזיקים עצמם ומזהים אותם, אלו הם כמה שאתם חייבים להדביר באופן מידי:

1. טרמיטים: הם אמנם לא מסוכנים לאדם באופן ישיר, אך הנזק שהם יעשו לבית שלכם עלול לעלות לכם הרבה מאוד כסף אם לא תדבירו אותם בזמן.

2. פשפשי מיטה: החרקים האלה ניזונים מהדם שלכם ועוקצים אתכם במשך הלילה. הם מתרבים מהר ויכולים לעבור לחדרים אחרים בבית.

3. מכרסמים: עכבר או חולדה שהגיעו לבית שלכם לא ילכו לשום מקום אחר עד שתיפטרו מהם. אין דרך אחרת לפתור את הבעיה פרט להדברה או לכידה.

4. צרעות: הן עלולות להיות מסוכנות מאוד למי שאלרגי לעקיצה שלהן, לכן חייב לטפל בצרעות מהר, לפני שקורה אסון.

 

הוראות לקראת ריסוס נגד ג'וקים בראש העין?

אז גיליתם שיש מכה של ג׳וקים בבית, הזמנתם מדביר ועכשיו אתם מחכים שיגיע. אם יש לכם זמן, מומלץ מאוד שתכינו את הבית להדברה, וכך כדאי שתעשו זאת:

1. סדרו את הבלגן: הרימו חפצים מהרצפה ומהשיש וחשפו כמה שיותר שטחים מהרצפה ומהפאנלים – שם צריך להדביר.

2. סדרו את המטבח: אחסנו את פריטי המזון בארונות וכך גם את כלי האוכל שלכם ושל חיות המחמד שלכם.

3. שאבו אבק: ככל שהרצפה שלכם תהיה נקייה יותר מאבק, כך ההדברה תחזיק למשך זמן רב יותר ותפעל טוב יותר.

4. פנו את השטח: הריסוס יצריך מכם לשהות מחוץ לבית למשך כשעה, ואם יש לכם ילדים או בעלי חיים, אפילו 4-8 שעות.

 

למה לא עושים ריסוס בראש העין נגד פשפשי מיטה?

אנחנו נמנעים מריסוס חומרי הדברה ישירות על המזרן והמיטה שלכם מטעמי בטיחות – הרי אתם לא רוצים לשכב על הרעל שמיועד למזיקים. במקום, אנחנו משתמשים בקיטור כדי לחסל פשפשים במקומות כמו מיטה, אך עדיין דואגים גם לרסס ברצפה, בארונות ובחריצים שבקירות. חומר הריסוס אינו סתם רעל, אלא מדובר בחומר מווסת גדילה, שכל מטרתו היא למנוע את האפשרות של הדרגות הצעירות להתפתח לפשפשים בוגרים ולהמשיך להתרבות.

 

5 שיטות נוספות של הדברת מזיקים

בעוד שטיפול בקיטור וריסוס הן שיטות נפוצות מאוד, הן כלל לא היחידות, ויש עוד הרבה טכניקות שבהן אנחנו משתמשים כדי לבצע הדברת מזיקים בראש העין. כל אחת מהשיטות הבאות יעילה מאוד לסוגי מזיקים שונים:

1. פיתיונות רעילים: את הפיתיונות אנחנו מציבים בנקודות אסטרטגיות שנרצה למשוך את המזיקים אליהן ושבהן הם לא יהוו סכנה לבעלי חיים וילדים קטנים.

2. מלכודות: ברשותנו שלל סוגי מלכודות, חלקן הומאניות יותר וחלקן פחות, אך כולן עובדות מצוין. אפשר ללכוד בעזרתן לא רק מכרסמים, אלא גם חרקים.

3. הדברה ביולוגית: זוהי שיטה ייחודית להדברה שבעצם נותנת לטבע לעשות את שלו ומאפשרת לנו לחסל מזיקים בדרכים טבעיות לחלוטין – יעיל בטיפול נגד יתושים.

4. איוד: השיטה הזו שמורה לנגיעות ברמה גבוהה מאוד, ומצריכה רישיון מיוחד שיש ברשות המדבירים שלנו.

5. מניעה: איטום חריצים, התקנת רשתות או שסתומים מיוחדים בצנרת וניטור קבוע מאפשרים לנו למנוע חזרה של המזיקים לאחר ההדברה.

 

הדברת נמלים – מה השיטה העדיפה?

כפי שאתם מבינים יש שיטות רבות להדברה, ואמנם כל מזיק דורש גישה אחרת, אך לעיתים ניתן ליישם מספר שיטות לטיפול באותו המזיק. הבחירה בשיטה הנכונה היא לא תמיד פשוטה, ומצריכה הרבה מחשבה וניסיון כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. ניקח לדוגמה הדברת נמלים בראש העין, בה ניתן להשתמש בפיתיונות רעילים או בריסוס – איך יודעים מה עדיף?

הנה השוואה קטנה של שתי השיטות שתראה לכם מה השיקולים שלנו ולמה לעיתים אנחנו בוחרים להשתמש בשתי השיטות במקביל:

קריטריונים הדברה בריסוס נגד נמלים הדברה עם פיתיונות ג׳ל נגד נמלים
איפה מדבירים מיישמים ישירות על גבי הנמלים שניתן לראות ושבילי ההליכה שלהן מציבים את הפיתיונות באזורים ספציפיים שאליהם הנמלים נוטות להגיע
מתי רואים תוצאות מהירה ואפקטיבית מאוד, אך לא מטפלת בקן באופן ישיר. לוקח זמן לראות תוצאות, אך בסופו של דבר הקן כולו יושמד
האם זה מסוכן יש לפנות את האזור המרוסס למשך כשעה לא מסוכן כלל – אפילו בקרבת ילדים ובעלי חיים

 

האם מדביר מומלץ בראש העין תמיד מסיים בטיפול אחד?

אנחנו מבטיחים הדברה מוצלחת ב-100%, אך חשוב לציין שלא תמיד אפשר להשיג את זה בטיפול אחד. אם מדובר בנגיעות ברמה גבוהה, למשל של פשפשי מיטה או טרמיטים, יתכן שיהיה צורך במספר ביקורים, אך כולם כלולים במחיר שאתם משלמים. מטרת הביקורים הנוספים היא לא רק לצורך הדברה, כי בהחלט יתכן שהבעיה תיפטר תוך טיפול אחד, אך אנחנו צריכים לנטר ולוודא את היעילות של הפעולות שביצענו, וכן לשקול אפשרויות נוספות ומתקדמות במידה וההדברה הראתה תוצאות שלא לטעמנו.

 

כמה עולים שירותי הדברה בראש העין?

עלות ההדברה משתנה בעיקר על פי המזיק שמדבירים, כשההדברה הזולה ביותר (ריסוס לנמלים, ג׳וקים וכדומה) עולה החל מ-250 ש״ח. שימו לב שגם המחיר הזה יכול להשתנות, בהתאם לגורמים רבים ושונים, לכן מומלץ להתייעץ עם מספר מדבירים ולבקש מהם את הצעת המחיר שלהם. אתם תתפלאו לגלות כמה אפשר לחסוך אם עושים את זה.

 

מה כדאי לציין כשמזמינים חברת הדברה בראש העין?

כדי שנוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר האפשרי ועל מנת שתוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת, אלו הם הדברים שכדאי לכם לציין בפנינו בעת השיחה הטלפונית איתנו:

מה המזיק שראיתם: אם אינכם יודעים מה המזיק, פשוט תארו לנו אותו, איפה הוא נמצא ואילו סימנים נוספים ראיתם.

חומרת הנגיעות: האם המזיקים נמצאים במקום אחד ומבודד או התפשטו ברחבי הבית? נסביר לכם איפה עוד כדאי לחפש.

טיפולים קודמים: האם ניסיתם להדביר בעצמכם או שאולי היה אצלכם מדביר קודם שההדברה שלו לא עבדה כמו שצריך?